La Cambra de Tortosa reclama el tram ebrenc de l’autovia A7

Escrit per el 29 de gener de 2018

La Cambra de Comerç de Tortosa ha lamentat que el nou tram de l’autovia A-7, al nord del Castelló, que el govern espanyol començarà a construir aquest 2018, acabi a la Jana (Baix Maestrat), a només 10 quilòmetres de Catalunya. L’ens cameral ha demanat a l’executiu central que faci arribar la infraestructura fins a la Sénia (Montsià), i al Govern i representants de les Terres de l’Ebre “que facin els deures”. Reclamen que els projectes constructius del tram d’autovia ebrenc (de la Jana fins a l’Hospitalet de l’Infant) estiguin actualitzas. L’ens cameral s’ha queixat que es torni a deixar en suspens el tram ebrenc de l’A-7, entre la Jana i l’Hospitalet de l’Infant (Baix Camp), quan es compleix una dècada de l’inici de projecte. Per aquest motiu, han demanat a l’executiu central que, com a mínim, allargui la prolongació de la CV-10 entre Vilanova d’Alcolea (l’aeroport de Castelló) i la Jana fins a la Sénia, un tram que no supera els 10 quilòmetres i que faria arribar l’autovia fins a Catalunya.  José Maria Chavarria és el president de la Cambra de Comerç de Tortosa…

La Cambra de Tortosa ha lamentat l’anunci de Mariano Rajoy, aquest dilluns, des de Castelló, sobre la continuïtat de les obres de l’autovia CV-10 al nord de la província de Castelló, a finals d’aquest 2018 –amb una inversió de 434 milions d’euros-, perquè el nou tram construït acabarà a la Jana.

Al Govern també se li reclama el desdoblament de la C-12, el conegut Eix de l’Ebre que uneix el territori ebrenc amb Lleida i Andorra, 35 quilòmetres “fonamentals” per connectar amb l’autovia del Mediterrani i evitar que les infraestructures importants acabin vorejant les Terres de l’Ebre i “ho acabin pagant les generacions futures”. I és que mentre no hi ha millores a les carreteres de l’Ebre, el govern espanyol està treballant a la N-232, entre Alcanyís i Morella, a la comarca dels Ports fins a Terol, per connectar l’interior de l’Aragó amb la costa valenciana. Segons Chavarria “Això repercuteix al turisme i en negatiu per al Corredor del Mediterrani”, ha apuntat Chavarria.

L’actual Eix de l’Ebre, deteriorat i amb un sol carril, juntament amb una N-340 esmicolada amb rotondes i amb una limitació de velocitat i d’avançaments de 66 quilòmetres, s’ha convertit per a la Cambra de Tortosa en un “bulevard” i són una limitació a l’hora de treballar contra la despoblació i l’estancament econòmic del territori.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email
Comparteix a Google+

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

La Cambra de Comerç de Tortosa ha lamentat que el nou tram de l’autovia A-7, al nord del Castelló, que el govern espanyol començarà a construir aquest 2018, acabi a la Jana (Baix Maestrat), a només 10 quilòmetres de Catalunya. L’ens cameral ha demanat a l’executiu central que faci arribar la infraestructura fins a la Sénia (Montsià), i al Govern i representants de les Terres de l’Ebre “que facin els deures”. Reclamen que els projectes constructius del tram d’autovia ebrenc (de la Jana fins a l’Hospitalet de l’Infant) estiguin actualitzas. L’ens cameral s’ha queixat que es torni a deixar en suspens el tram ebrenc de l’A-7, entre la Jana i l’Hospitalet de l’Infant (Baix Camp), quan es compleix una dècada de l’inici de projecte. Per aquest motiu, han demanat a l’executiu central que, com a mínim, allargui la prolongació de la CV-10 entre Vilanova d’Alcolea (l’aeroport de Castelló) i la Jana fins a la Sénia, un tram que no supera els 10 quilòmetres i que faria arribar l’autovia fins a Catalunya.  José Maria Chavarria és el president de la Cambra de Comerç de Tortosa…

La Cambra de Tortosa ha lamentat l’anunci de Mariano Rajoy, aquest dilluns, des de Castelló, sobre la continuïtat de les obres de l’autovia CV-10 al nord de la província de Castelló, a finals d’aquest 2018 –amb una inversió de 434 milions d’euros-, perquè el nou tram construït acabarà a la Jana.

Al Govern també se li reclama el desdoblament de la C-12, el conegut Eix de l’Ebre que uneix el territori ebrenc amb Lleida i Andorra, 35 quilòmetres “fonamentals” per connectar amb l’autovia del Mediterrani i evitar que les infraestructures importants acabin vorejant les Terres de l’Ebre i “ho acabin pagant les generacions futures”. I és que mentre no hi ha millores a les carreteres de l’Ebre, el govern espanyol està treballant a la N-232, entre Alcanyís i Morella, a la comarca dels Ports fins a Terol, per connectar l’interior de l’Aragó amb la costa valenciana. Segons Chavarria “Això repercuteix al turisme i en negatiu per al Corredor del Mediterrani”, ha apuntat Chavarria.

L’actual Eix de l’Ebre, deteriorat i amb un sol carril, juntament amb una N-340 esmicolada amb rotondes i amb una limitació de velocitat i d’avançaments de 66 quilòmetres, s’ha convertit per a la Cambra de Tortosa en un “bulevard” i són una limitació a l’hora de treballar contra la despoblació i l’estancament econòmic del territori.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email
Comparteix a Google+

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

Comentaris dels lectors

Deixa el teu comentari

El teu email no serà publicat. Els camps necessaris estan marcats amb *


Continua llegint

Ràdio Tortosa

La de tots

Current track
TITLE
ARTIST