L’Ajuntament de Tortosa i les diferents associacions comercials i de restauració de la ciutat han engegat una campanya per recuperar i incentivar els hàbits de compra i consum de la ciutadania, després de l’aturada provocada per la pandèmia del coronavirus.
La campanya, dissaenyada per l’empresa Bluverd, porta per lema ‘T’hem trobat a faltar!’ i és la manera com els comerciants de la ciutat volen agrair la confiança de la clientela amb les botigues i establiments de la ciutat, i també serveix per subratllar la importància d’aquest vincle, ara que ja ha començat el camí de tornada a la normalitat després de l’aturada provocada pel confinament. La campanya tindrà va destinada a captar consumidors d’arreu de les Terres de l’Ebre, però també de les comarques del Baix Aragó i del nord del País Valencià. Meritxell Roigé, alcaldessa de Tortosa…
Per la seva banda, la presidenta de la Federació de Comerç i Serveis al capdavant, Maria José Ferré, destaca que el comerç ha passat un mal moment i ara necessita més que mai la confiança dels clients…
Aquesta setmana ja s’han instal.lat cartells en diferents tanques publicitàries del municipi, amb una fotografia dels presidents de les agrupacions comercials com a protagonistes, simbolitzant cadascuna de les activitats comercials que hi ha a Tortosa.
La campanya forma part de les accions impulsades per l’Ajuntament de Tortosa en col·laboració dels agents econòmics de la ciutat per a l’impuls de l’activitat, una vegada passats els mesos de més restriccions per la pandèmia. Entre les accions destaqu en la subvenció de 400 euros a les empreses que es van veure obligades a tancar durant el confinament ola gratuïtat de la primera hora d’aparcament a la zona blava. L’Ajuntament de Tortosa treballa també per posar en marxa durant els pròxims mesos altres accions, com una plataforma digital de tot el comerç tortosí (marketplace), una targeta moneder per fidelitzar la clientela, o el suport a la digitalització dels comerços locals.