Èxit dels Bons Tortosa que generen un volum de negoci d’1,3M d’euros

Escrit per el 22 de novembre de 2021

L’impacte econòmic que ha generat la campanya del ‘Bons Tortosa’ ha sigut d’un milió tres-cent vint-i-quatre mil euros i quasi 22.000 compres. Les botigues de moda, amb un 17,6%, van ser els negocis on es van utilitzar més bons; seguits per alimentació, tèxtil, restauració i sabateries.

Més de la meitat de clients que van bescanviar els bons provenien de Tortosa, mentre que quasi un 24% eren d’altres municipis de les Terres de l’Ebre (Roquetes, Amposta, Deltebre), un 7% de la resta de Catalunya i un 3% de l’Estat. Des de la Cambra de Comerç Tortosa, gestora de la campanya, destaquen que aquest volum de clients i compres van permetre dinamitzar el comerç i convertir la ciutat en un pol d’atracció durant el mes d’octubre. Francesc Faiges és el president de la Cambra.

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé destaca que les xifres superen notablement les previsions fetes. Després de l’èxit de la campanya, l’equip de govern ha previst una altra partida de 400.000 euros als pressupostos de 2022 per realitzar la segona edició de ‘Bons Tortosa’.

En aquesta primera edició destaca l’alta participació també dels negocis, ja que s’hi van adherir 300 establiments de la ciutat de diversos sectors.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

L’impacte econòmic que ha generat la campanya del ‘Bons Tortosa’ ha sigut d’un milió tres-cent vint-i-quatre mil euros i quasi 22.000 compres. Les botigues de moda, amb un 17,6%, van ser els negocis on es van utilitzar més bons; seguits per alimentació, tèxtil, restauració i sabateries.

Més de la meitat de clients que van bescanviar els bons provenien de Tortosa, mentre que quasi un 24% eren d’altres municipis de les Terres de l’Ebre (Roquetes, Amposta, Deltebre), un 7% de la resta de Catalunya i un 3% de l’Estat. Des de la Cambra de Comerç Tortosa, gestora de la campanya, destaquen que aquest volum de clients i compres van permetre dinamitzar el comerç i convertir la ciutat en un pol d’atracció durant el mes d’octubre. Francesc Faiges és el president de la Cambra.

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé destaca que les xifres superen notablement les previsions fetes. Després de l’èxit de la campanya, l’equip de govern ha previst una altra partida de 400.000 euros als pressupostos de 2022 per realitzar la segona edició de ‘Bons Tortosa’.

En aquesta primera edició destaca l’alta participació també dels negocis, ja que s’hi van adherir 300 establiments de la ciutat de diversos sectors.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Twitter

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

Comentaris dels lectors

Deixa el teu comentari

El teu email no serà publicat. Els camps necessaris estan marcats amb *


Continua llegint

Ràdio Tortosa

La de tots

Current track
TITLE
ARTIST