Prop d’una vintena d’ens públics i privats impulsen la promoció turística de les Terres de l’Ebre amb el conveni Córner

Escrit per el 10 de febrer de 2022

La Diputació de Tarragona ha impulsat la 14a edició del conveni Córner de les Terres de l’Ebre. Enguany, l’acord preveu la participació conjunta de 18 institucions públiques i privades, entre elles ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions, a sis fires nacionals, estatals i internacionals. Aquest conveni preveu tot un seguit d’iniciatives per promocionar el territori en fires i esdeveniments d’àmbit nacional i internacional i en accions publicitàries a fi de reforçar la imatge de la marca Terres de l’Ebre i atraure més turisme. L’actuació contempla una inversió global de 129.000 euros, dels quals la Diputació n’assumirà gairebé 100.000. En l’acte de presentació del conveni Córner, celebrat aquest dimecres a l’Antic Escorxador de Tortosa,  la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha assegurat que es tracta d’un acord “pioner”, el qual ha esdevingut un “referent” en l’àmbit turístic i un “model a seguir”. Llauradó ha destacat que la fórmula de treballa en consens projecta i potencia la imatge de la marca Terres de l’Ebre…

Per la seva banda, la presidenta del Patronat de Turisme de l’ens supramunicipal, Meritxell Roigé, ha assenyalat que l’objectiu del Córner és sumar esforços i estratègies per tal de “traslladar” als potencials turistes la “gran diversitat i riquesa” de la destinació ebrenca….

Els signants del conveni Córner, participaran en les fires Navartur, a Pamplona; B-Travel, adreçada al públic català; Fitur, de Madrid, i també en fires de producte: la Fio de Monfragüe, la Falsterboo a Suècia i la Delta Birding Festival, a les Terres de l’Ebre. Inicialment, també preveien assisitir a la Fiets en Wandelbeurs, a Utrecht, i a l’Adventure Travel Show, a Londres -totes dues especialitzades en cicloturisme, turisme actiu i natura-, però aquestes s’han cancel·lat.

Pel que fa a les accions de comunicació i màrqueting, es farà promoció als mercats català i espanyol. En concret, al mercat espanyol es realitzarà una campanya multicanal al País Basc, Aragó, Navarra, Madrid i el País Valencià. 

Els signants de l’acord per aquest any són els ajuntaments d’Alcanar, l’Aldea, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, la Ràpita i de la Sénia, així com la EMD de Jesús; els consells comarcals de la Terra Alta i de la Ribera d’Ebre, les i associacions empresarials Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona, Cambra Oficial de Comerç Indústria Serveis i Navegació de Tortosa, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hosteleria de la Província de Tarragona, Associació d’Hotels de la Província de Tarragona, i el Patronat de Turisme de la Diputació.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

La Diputació de Tarragona ha impulsat la 14a edició del conveni Córner de les Terres de l’Ebre. Enguany, l’acord preveu la participació conjunta de 18 institucions públiques i privades, entre elles ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions, a sis fires nacionals, estatals i internacionals. Aquest conveni preveu tot un seguit d’iniciatives per promocionar el territori en fires i esdeveniments d’àmbit nacional i internacional i en accions publicitàries a fi de reforçar la imatge de la marca Terres de l’Ebre i atraure més turisme. L’actuació contempla una inversió global de 129.000 euros, dels quals la Diputació n’assumirà gairebé 100.000. En l’acte de presentació del conveni Córner, celebrat aquest dimecres a l’Antic Escorxador de Tortosa,  la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha assegurat que es tracta d’un acord “pioner”, el qual ha esdevingut un “referent” en l’àmbit turístic i un “model a seguir”. Llauradó ha destacat que la fórmula de treballa en consens projecta i potencia la imatge de la marca Terres de l’Ebre…

Per la seva banda, la presidenta del Patronat de Turisme de l’ens supramunicipal, Meritxell Roigé, ha assenyalat que l’objectiu del Córner és sumar esforços i estratègies per tal de “traslladar” als potencials turistes la “gran diversitat i riquesa” de la destinació ebrenca….

Els signants del conveni Córner, participaran en les fires Navartur, a Pamplona; B-Travel, adreçada al públic català; Fitur, de Madrid, i també en fires de producte: la Fio de Monfragüe, la Falsterboo a Suècia i la Delta Birding Festival, a les Terres de l’Ebre. Inicialment, també preveien assisitir a la Fiets en Wandelbeurs, a Utrecht, i a l’Adventure Travel Show, a Londres -totes dues especialitzades en cicloturisme, turisme actiu i natura-, però aquestes s’han cancel·lat.

Pel que fa a les accions de comunicació i màrqueting, es farà promoció als mercats català i espanyol. En concret, al mercat espanyol es realitzarà una campanya multicanal al País Basc, Aragó, Navarra, Madrid i el País Valencià. 

Els signants de l’acord per aquest any són els ajuntaments d’Alcanar, l’Aldea, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, la Ràpita i de la Sénia, així com la EMD de Jesús; els consells comarcals de la Terra Alta i de la Ribera d’Ebre, les i associacions empresarials Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona, Cambra Oficial de Comerç Indústria Serveis i Navegació de Tortosa, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hosteleria de la Província de Tarragona, Associació d’Hotels de la Província de Tarragona, i el Patronat de Turisme de la Diputació.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Twitter

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

Comentaris dels lectors

Deixa el teu comentari

El teu email no serà publicat. Els camps necessaris estan marcats amb *


Continua llegint

Ràdio Tortosa

La de tots

Current track
TITLE
ARTIST