La segona campanya dels Bons Tortosa supera els resultats i genera un impacte econòmic d’1,5 M€ al comerç local

Escrit per el 13 de desembre de 2022

La segona edició de la campanya dels bons Tortosa que s’ha dut a terme durant el mes d’octubre, ha millorat els resultats de l’any 2021. A través dels Bons s’han generat un total de 24.222 vendes, fet que es tradueix en una injecció econòmica de gairebé 1.5 milions d’euros al comerç local i els serveis. Els resultats incrementen en un 11,6% l’impacte respecte al 2021, quan es van efectuar 21.708 compres amb un import d’1,3 milions. En aquesta segona edició també s’ha constatat que s’ha incrementat la clientela de fora de Tortosa respecte l’any passat. Enguany el  58% d’usuaris dels Bons són de la mateixa ciutat de Tortosa, mentre que la resta, gairebé el 42% són d’altres municipis, mentre que l’any passat només ho eren un de cada tres.  De la clientela de fora de Tortosa, una bona part són de les Terres de l’Ebre tot i que també n’hi ha de la resta de la demarcació i de zones pròximes, com Castelló, així com de la resta de Catalunya i de l’Estat espanyol.  L’Alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha fet una valoració molt positiva de l’impacte de la campanya en el comerç local…

La campanya dels Bons Tortosa és possible amb la implicació de la Cambra de Comerç de Tortosa, que du a terme tota la logística necessària, i de la Federació Comercial, Serveis i Hostaleria, Tortosa Més, que hi implica tot el sector. El gerent de la Cambra, Francesc Minguell, ha destacat que esta edició ha tingut una àmplia distribució entre sectors comercials, amb la moda, el tèxtil, l’alimentació o la restauració com els que han tingut més activitat, però que també s’ha ampliat a d’altres àmbits respecte l’any passat…

De la seua banda, la presidenta de Tortosa Més, Maria José Ferré, apunta que la campanya ha sigut “molt positiva” perquè habitualment l’octubre sol ser un mes amb una activitat inferior, i  l’activació dels Bons suposa un impuls durant unes setmanes de menys intensitat….

 L’Ajuntament va destinar un total de 400.000 euros del pressupost municipal a la campanya en què hi han participat més de 300 comercços. Amb els Bons Tortosa la ciutadania disposava de vals de descompte de 5 euros, que podien fer efectius per cada 15 euros de compra. Això implicava un impacte de com a mínim 1,2 M€, multiplicant per tres l’aportació municipal. L’èxit de la campanya ha fet que esta quantitat s’haja multiplicat gairebé per quatre.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

La segona edició de la campanya dels bons Tortosa que s’ha dut a terme durant el mes d’octubre, ha millorat els resultats de l’any 2021. A través dels Bons s’han generat un total de 24.222 vendes, fet que es tradueix en una injecció econòmica de gairebé 1.5 milions d’euros al comerç local i els serveis. Els resultats incrementen en un 11,6% l’impacte respecte al 2021, quan es van efectuar 21.708 compres amb un import d’1,3 milions. En aquesta segona edició també s’ha constatat que s’ha incrementat la clientela de fora de Tortosa respecte l’any passat. Enguany el  58% d’usuaris dels Bons són de la mateixa ciutat de Tortosa, mentre que la resta, gairebé el 42% són d’altres municipis, mentre que l’any passat només ho eren un de cada tres.  De la clientela de fora de Tortosa, una bona part són de les Terres de l’Ebre tot i que també n’hi ha de la resta de la demarcació i de zones pròximes, com Castelló, així com de la resta de Catalunya i de l’Estat espanyol.  L’Alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha fet una valoració molt positiva de l’impacte de la campanya en el comerç local…

La campanya dels Bons Tortosa és possible amb la implicació de la Cambra de Comerç de Tortosa, que du a terme tota la logística necessària, i de la Federació Comercial, Serveis i Hostaleria, Tortosa Més, que hi implica tot el sector. El gerent de la Cambra, Francesc Minguell, ha destacat que esta edició ha tingut una àmplia distribució entre sectors comercials, amb la moda, el tèxtil, l’alimentació o la restauració com els que han tingut més activitat, però que també s’ha ampliat a d’altres àmbits respecte l’any passat…

De la seua banda, la presidenta de Tortosa Més, Maria José Ferré, apunta que la campanya ha sigut “molt positiva” perquè habitualment l’octubre sol ser un mes amb una activitat inferior, i  l’activació dels Bons suposa un impuls durant unes setmanes de menys intensitat….

 L’Ajuntament va destinar un total de 400.000 euros del pressupost municipal a la campanya en què hi han participat més de 300 comercços. Amb els Bons Tortosa la ciutadania disposava de vals de descompte de 5 euros, que podien fer efectius per cada 15 euros de compra. Això implicava un impacte de com a mínim 1,2 M€, multiplicant per tres l’aportació municipal. L’èxit de la campanya ha fet que esta quantitat s’haja multiplicat gairebé per quatre.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email

Twitter

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

Comentaris dels lectors

Deixa el teu comentari

El teu email no serà publicat. Els camps necessaris estan marcats amb *


Continua llegint

Ràdio Tortosa

La de tots

Current track
TITLE
ARTIST