L’alcaldessa de Tortosa Meritxell Roigé ha presentat la nova campanya turística que la ciutat de Tortosa ha ficat en marxa per aquest 2023. Una campanya que gira entorn l’eslogan “a un pas de Tortosa”, una frase que varia alhora de descriure les sensacions que es poden viure quan es visita la ciutat. Per exemple, a un pas de xalar, a un pas de descobrir-te, a un pas d’emocionar-te o de sentir-te lliure entre d’altres. Així ho explicava l’Alcaldessa.
Aquesta campanya mostra els llocs més icònics i turístics de la ciutat de Tortosa com la nova plaça de la Catedral, l’espai Cota Zero, el Riu Ebre amb el Sirgador, el Castell de Tortosa, Els Ports o l’Ermita de Mig Camí entre d’altres. “A un pas de Tortosa”, vol apel·lar a totes les diversificacions de turisme que hi ha a la ciutat i arribar directament a les famílies i les parelles que són els principals grups turístics que visiten la capital del Baix Ebre.
La campanya inclou un vídeo promocional per a la publicitat online i una versió abreujada d’uns 20 segons per als mitjans més convencionals.També s’han dissenyat diferents cartells. La difusió de la campanya promocional de Tortosa s’iniciarà el proper dilluns 20 de març. Els anuncis es podran veure a mitjans nacionals com TV3 així com a mitjans del País Basc, Navarra o fins i tot França. També es difondrà al Metro de Barcelona.