Les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada es promocionen com a destinacions segures i de confiança en la represa de l’activitat turística

Escrit per el 27 de maig de 2020

El Patronat de Turisme de la Diputació ha engegat una campanya promocional de les Terres de l’Ebre i de la Costa Daurada, per atreure visitants aquest estiu,  en el que seran les primeres vacances després del confinament. L’ens provincial ha volgut promocionar les dues marques turístiques jugant la carta de l’emotivitat. Amb l’eslògan ‘Recomencem’,  les Terres de l’Ebre es presenta com un territori pròxim i segur, que genera confiança, d’espais naturals, amb costa i interior, no massificat, a fi de connectar al màxim amb el mercat català i espanyol com a públics prioritaris, en l’actual conjuntura de restriccions de mobilitat i transport.El Patronat de Turisme de la Diputació ha incrementat els seus esforços en matèria de promoció i publicitat en aquests moments de dificultats, per contribuir a enfortir el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Les campanyes permeten posicionar les dues marques en la represa de l’activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Així ho han explicat  la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó  i la presidenta del patronat de turisme de la Diputació, Meritxell Roigé


La difusió de la marca turística Terres de l’Ebre i Costa Daurada es fa amb anuncis publicitaris per a la televisió -en versió de 20 segons i una altra, de més extensa- i imatges gràfiques, en aquest cas de famílies fent senderisme pels Ports o en bicicleta entre els arrossars. 

La Diputacio de Tarragona ha destinat  490.000 euros en la campanya de promoció de les marques turístiques Terres de l’Ebre i Costa Daurada.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email
Comparteix a Google+

Twitter

El Col·legi d'Advocats i Advocades de #Tortosa reclama més accés a la justícia gratuïta https://t.co/w7xZA9TYmE

La imatge de la Mare de Déu de la #Cinta del Cim de Caro apareix destrossada per un acte vandàlic https://t.co/m9MW2Sr5PA

S'esfondra la teulada d'un immoble deshabitat al nucli antic de #Tortosa. https://t.co/rU3Po2OIDe

Lliuren els XIII Premis Federico Mayor Zaragoza de forma virtual @unesco_tortosa
https://t.co/V5fMUN2I0B

El Centre Cívic de Ferreries de #Tortosa acull una nova campanya de donació de sang aquest dissabte @donarsang https://t.co/5LE0oIU4jk

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

El patronat de turisme de la Diputació ha engegat una campanya promocional de les Terres de l’Ebre i de la Costa Daurada, per atreure visitants aquest estiu,  en el que seran les primeres vacances després del confinament. L’ens provincial ha volgut promocionar les dues marques turístiques jugant la carta de l’emotivitat. Amb l’eslògan ‘Recomencem’,  les Terres de l’Ebre es presenta com un territori pròxim i segur, que genera confiança, d’espais naturals, amb costa i interior, no massificat, a fi de connectar al màxim amb el mercat català i espanyol com a públics prioritaris, en l’actual conjuntura de restriccions de mobilitat i transport.El Patronat de Turisme de la Diputació ha incrementat els seus esforços en matèria de promoció i publicitat en aquests moments de dificultats, per contribuir a enfortir el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Les campanyes permeten posicionar les dues marques en la represa de l’activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Així ho han explicat  la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó  i la presidenta del patronat de turisme de la Diputació, Meritxell Roigé


La difusió de la marca turística Terres de l’Ebre i Costa Daurada es fa amb anuncis publicitaris per a la televisió -en versió de 20 segons i una altra, de més extensa- i imatges gràfiques, en aquest cas de famílies fent senderisme pels Ports o en bicicleta entre els arrossars. 

La Diputacio de Tarragona ha destinat  490.000 euros en la campanya de promoció de les marques turístiques Terres de l’Ebre i Costa Daurada.

Comparteix

Comparteix a Facebook
Comparteix a Twitter
Comparteix via Email
Comparteix a Google+

Twitter

El Col·legi d'Advocats i Advocades de #Tortosa reclama més accés a la justícia gratuïta https://t.co/w7xZA9TYmE

La imatge de la Mare de Déu de la #Cinta del Cim de Caro apareix destrossada per un acte vandàlic https://t.co/m9MW2Sr5PA

S'esfondra la teulada d'un immoble deshabitat al nucli antic de #Tortosa. https://t.co/rU3Po2OIDe

Lliuren els XIII Premis Federico Mayor Zaragoza de forma virtual @unesco_tortosa
https://t.co/V5fMUN2I0B

El Centre Cívic de Ferreries de #Tortosa acull una nova campanya de donació de sang aquest dissabte @donarsang https://t.co/5LE0oIU4jk

Rep les notícies al mail

Llegeix-la aquí

{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"true"}

Comentaris dels lectors

Deixa el teu comentari

El teu email no serà publicat. Els camps necessaris estan marcats amb *


Continua llegint

Ràdio Tortosa

La de tots

Current track
TITLE
ARTIST